duminică, 26 august 2012

Prostia basistilor episodul4:cate milioane suntem?

Nu am mai scris in aceasta mini-serie nu pentru ca duceam lipsa de subiecte ci pentru ca mi-a fost sila de prostia astora.
  Am auzit multi idioti care spuneau ca daca sunt 18mil de romani votanti si 7,5 au votat da la referendum rezulta ca restul de 10,5 milioane l-au sustinut pe Basel.Cat de cretin....Deocamdata aia care au votat cu Basel is doar 1mil.Daca aia au impresia ca 10mil de romani nu s-au dus la vot pentru ca lea spus Baselu sunt cel putin retardati.In ultimii ani au fost la vor in jur de 50% dintre romani,asta inseamna ca partidul meu  Partidul Nimanui care a participat la toate alegerile e cel mai de succes partid din romania ;a luat constat peste 40% pentru ca eu mi-am indemnat secret alegatorii sa nu se duca la vot.Eu am 40% mereu doar ca nu vreau in parlament...Cam asta e logica basista.

     Acum si cu 18 mil....La referendum au fost  8,5 mil.Pentru cvorum populatia votanta ar fi trebuit sa fie de 8,5 x2=17.Au venit acum cateva zile datele preliminare ale recensamantului.Cica suntem 19 milioane +1milion in strainatate care nu i-a declarat nimeni.Deci sa zicem ca suntem 20mil;daca ii scoatem pe cei sub 18 ani,care sunt cel putin 3 mil, ramanem cu  17 milioane.Daca scadem de aici un retardat din tara asta( si nu vorbesc de Cristoiu),ma trebuie sa fie un retardat in tara asta,aia e ,ala e referendumul in cvorum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu