vineri, 7 septembrie 2012

Smecheria lu Base al 2-lea

În rechizitoriul DIICOT, prezentat la România TV, apare o convorbire telefonică înregistrată de către procurori în care fostul şef al Fiscului, Sorin Blejnar, şi fratele preşedintelui Mircea Băsescu, vorbeau despre cum poate fi ajutat un prieten al acestuia din urmă. Sorin Blejnar a susţinut, într-o intervenţie telefonică la România TV, că prietenul de care vorbeşte Mircea Băsescu nu are niciun fel de legătură cu Fiscul. La rândul lui, Mircea Băsescu a spus că "nu vorbeam despre firme şi afaceri, ci despre un prieten (...) eu nu am făcut niciodată afaceri cu petrol". Sursa:cotidianul.ro Cat de prosti ne crede Base al2-lea!?Cica:”l-am sunat pe Blejnar ca sa ma interesez de situatia unui prieten comun” ‘ai sa mori tu?Pai daca e prietenul tau de ce nu il suni pe el????Cat de prost sa fii sa crezi explicatia asta?E ca si cum eu as suna pe organizatorul unui concurs la care un prieten de-al meu participa doar ca sa “vad daca a luat postul” fara nici o alta intentie.Logica lipsa si la asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu